Treenivalmennukset

KERTALAAKI
Tunnin PT-tapaaminen

Esim.
Treenikaveriksi
Tekniikkaharjoitukseen
Kuntotestaus
Harjoittelukalenterin laadinta
VO2max polkupyörätesti
Tsekkaus ruokavalioon
Muu ohjaus

75 €
(puoli tuntia 39 €)

LIHASPAKETTI

Taustatietojen ja tavoitteiden kartoitus
Saliohjelma TAI Kotitreeniohjelma
Tekniikkaohjaus salilla/kotona 1-2 h

Yksi- tai kaksijakoinen ohjelma 99 €

Kolme- tai useampijakoinen ohjelma 149 €

Voimaharjoittelulla saat erinomaisen hormonivasteen kehoosi. Buustaat kehoa rakentavia ja korjaavia hormoneja ja parannat unesi laatua. Aineenvaihdunta nopeutuu ja rasvanpoltto tehostuu. Voimaharjoittelu yhdistettynä fiksuun ravintoon on myös tehokkain tapa muokata omaa kehonkoostumusta. Kun kehossa on reilusti lihasta ja kohtuudella rasvaa, mm. verensokerin hallinta helpottuu ja yleinen vireystila paranee.

HUOM! Kestävyysurheilija! Myös kestävyysurheilija hyötyy voimaharjoittelusta. Kestävyysurheilussa voimaharjoittelu ei tarkoita lihasten ja massan kasvatusta, vaan sillä voidaan lisätä voimaa (hermotusta) ja nopeutta. Mitä suurempi on kehon voimareservi, sitä parempiin suorituksiin kykenet myös kestävyyslajeissa!

Huomaathan, että liikuntapaikkojen sisäänpääsymaksut yms eivät kuulu valmennuksen hintaan.